2011. október 25., kedd

Next gap george poló rövidnadrág csomag 4 db 4-5 - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Csak olyan ruhát, cipőt játékot kínálok , ami a fiamé volt. Nem turkálóban, boltban vásárolt ruhák.
Ami hibás azt jelzem.   Azért ilyen olcsók, mert szabadulni szeretnék tőlük.    Kérésre szívesen mérek, fényképezek még . Köszönöm, hogy benéztél.
 
A fekete nextet balról az elsőt kivettem mert kisebb 92 azt hiszem de ha valaki igényt tart rá odaadom azt is .
A neten rendeltem a next pólókat a csikós 4000 ft nagyon szép csak ünnepkor húztuk fe. a lilát párban vettem de a párját nem találom. a narancs sárga sosem volt rajtunk de kivágtam a cimkét és nem tudom milyen márka, a nadrág george 7-8 évesre való . A Gap csíkos polónak annyi a baja hogy az alját felvarrattam mert hosszú volt de le lehet engedni.
használtak de ovódába tökéletesek.
 
A PTKG nem tudom pontosan ha termék megvételre kerül akkor leméretem és megmondom mennyi a teljes összeg.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 18:00
. Next gap george poló rövidnadrág csomag 4 db 4-5 - Jelenlegi ára: 1 000 Ft